niedziela, 10 lipca 2011

1. Początek

 Podróże, dalekie kraje, wachlarze kultur, języki obce, odmienność ludzi, wielorakość, zróżnicowanie, miszmasz, niejednolitość, rozmaitość...  
MARZENIA.


"Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć."
P. Coelho


Ja wierzę. Bardzo gorąco wierzę w to, że kiedyś spełnię moje marzenia. Że będę podróżowała po świecie, poznawała nowe kultury, nowych ludzi... Z powodu braku środków jeszcze nigdy nie byłam za granicą, ale wierzę, że kiedyś uda mi się to wszystko osiągnąć.




Zważywszy na to, że jest to mój pierwszy post, chciałam wszystkich zaprosić na mojego nowego bloga. Na tamtym pisałam rzadko, bo... nie wiedziałam co :) Temu poświęcę bardzo dużo, bo już teraz mam mnóstwo pomysłów na posty itd. 
Także ZAPRASZAM do czytania i komentowania! xoxo

4 komentarze:

  1. Ja też nigdy nie byłam za granicą... ale jeszcze dużo życia przed nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, marzenia to zawsze dobry początek! Trzymam za Ciebie kciuki. Mnie marzy się podróż dookoła świata i też wierzę, że "Kiedy czegoś gorąco pragniesz..."

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Pani Agato! :) I ja również trzymam za Panią kciuki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :)oby nam się...jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń